انلاین کده

انلاین کده, مرجع تخصصی فایل های علوم انسانی ,پایه , پزشکی, فنی مهندسی ,کتاب ، مقاله و جزوه ,طرح توجیهی

کلمات کلیدی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه های فکری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت زهکشی

بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش

بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

پاورپوینت معماری پایدار

گزارش کارورزی در روابط عمومی شهرداری

پاورپوینت اقلیم سرد و کوهستانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کانال‌های توزیع

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهمیت آموزش ریاضیات

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهمیت کیفیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روش تدریس

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کتاب الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودناتوان سازی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت و سبک های هویت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت

مبانی نظری وپیشینه تحقیق در مان با نوروفیدبک

دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم

دانلود پاورپوینت اقلیم شهرستان لاهیجان

دانلود پاورپوینت خانه سبز

پاورپوینت بیوگرافی و آثار دنیل لیبسکیند

دانلود پاورپوینت زندگینامه و آثار رنزو پیانو

پاورپوینت بیوگرافی مهندس هوشنگ سیحون و آثارش

  • ۰
  • ۰

مبانی نظری وپیشینه تحقیق نشر الکترونیک

مبانی نظری وپیشینه تحقیق نشر الکترونیک

توضیحات دانلود

توضیحات: فصل دوم (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

جهت حضورموفق کتاب های الکترونیکی در عرصه رسانه ها و جذب مخاطب و بازاریابی خاص خود، باید مسائلی هم چون نشر الکترونیکی را به خوبی درک کرد و با شناخت آن اقدام به تولید و انتشار کتب الکترونیکی نمود. درباره نشر الکترونیکی اگر چه نمی توان تعریف جامع و مانعی را ارئه کرد ولی به اختصار می توان گفت: هر سندی که در تولید و توزیع آن از پردازش الکترونیکی استفاده گردد نشر الکترونیکی نامیده می شود که می تواند مبتنی بر شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی از قبیل شبکه های محلی (Lan) و یا شبکه های جهانی (Wan) مانند اینترنت باشد و یا مبتنی بر استفاده از کامپیوتر نظیر سی دی رام و یا سایر حافظه های جانبی کامپیوتر باشد. حتی انتقال اطلاعات از طریق فاکس در صورتی که برای دریافت کنندگان قابل دسترسی و به طور بالقوه قابل بهره برداری باشد شامل نشر الکترونیکی می شود. فایل ممکن است حاوی واژه ها، تصاویر، صدا، مالتی مدیا و برنامه های رایانه ای باشد.

هاراند برای توصیف نشر الکترونیکی از اصطلاح اعلان الکترونیکی استفاده می کند. این تعبیر او به تابلوی اعلانات الکترونیکی، فهرست های پیوسته روزنامه ها، کتاب ها، پست و مجلات و نیز خدمات اطلاعاتی که بی درنگ قابل دریافت و نصب هستند، نرم افزار و حتی کنفرانس از راه دور اشاره دارد. جامعه اروپا در سال 1993 نشر الکترونیکی را هر نوع مطلب در رسانه غیر چاپی که بتوان به صورت الکترونیکی ذخیره کرده، تحویل و مورد استفاده قرار داد تعریف کرده است. مارک اس فرانکل و همکارانش وجود ویژگی هایی را در محیط الکترونیکی ضروری می دانند:

1-    دسترسی عمومی به آن میسر باشد.

2-    افراد، گروه ها و کاربران ذیربط از وجود آن اطلاعات در محیط الکترونیکی مطلع شوند.

3-    یک سیستم طولانی مدت دسترسی و بازیابی اطلاعات در آن تعبیه شده باشد، این امکان نباید دستخوش تغییر شود.

4-    مطلب مورد نظر نباید جا به جا شود مگر این که دلیل قانونی اجتناب ناپذیر موجود باشد.

5-    هویت آن باید از سوی موسسات و سازمان ها و مراکز معتبر جهانی شناسایی و تایید شود و برای همگان بدون ابهام باشد.

6-    باید حاوی پیشینه کتاب شناختی (فراداده) باشد.

7-    دارای آرشیو و امکان ارائه دراز مدت اطلاعات باشد.

توجه به زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری محیط الکترونیکی ذخیره اطلاعات که فرانکل و همکارانش به برخی ویژگی های آن اشاره کرده اند از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا موضوعاتی نظیر فراهم بودن پهنای باند نامطلوب برای تسریع در انتقال و مبادله، حفظ امنیت سیستم کاربران، سازگاری نرم افزار و برخورداری از استانداردهای رایج در نشر الکترونیکی درفراهم شدن زمینه بهره برداری از اطلاعات تاثیر بسزایی دارند (کافی امامی، 1383).



خرید

برچسب ها : مبانی نظری وپیشینه تحقیق نشر الکترونیک , مبانی نظری وپیشینه تحقیق نشر الکترونیک , مبانی نظری پایان نامه نشر الکترونیک , مبانی و پیشینه نظری نشر الکترونیک , فصل دوم پایان نامه نشر الکترونیک , مبانی نظری نشر الکترونیک , مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشر الکترونیک , دانلود پیشینه و مبانی نظری پژوهش نشر الکترونیک , نشر الکترونیک


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی