انلاین کده

انلاین کده, مرجع تخصصی فایل های علوم انسانی ,پایه , پزشکی, فنی مهندسی ,کتاب ، مقاله و جزوه ,طرح توجیهی

کلمات کلیدی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه های فکری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت زهکشی

بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش

بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

پاورپوینت معماری پایدار

گزارش کارورزی در روابط عمومی شهرداری

پاورپوینت اقلیم سرد و کوهستانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کانال‌های توزیع

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهمیت آموزش ریاضیات

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهمیت کیفیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روش تدریس

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کتاب الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودناتوان سازی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت و سبک های هویت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت

مبانی نظری وپیشینه تحقیق در مان با نوروفیدبک

دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم

دانلود پاورپوینت اقلیم شهرستان لاهیجان

دانلود پاورپوینت خانه سبز

پاورپوینت بیوگرافی و آثار دنیل لیبسکیند

دانلود پاورپوینت زندگینامه و آثار رنزو پیانو

پاورپوینت بیوگرافی مهندس هوشنگ سیحون و آثارش

  • ۰
  • ۰

مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری

برچسب ها : مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری , رضایت مشتری , مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری(فصل دوم تحقیق)


مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری
دسته: علوم انسانی
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 279 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 50

مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری(فصل دوم تحقیق)


خرید

مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری (فصل دوم تحقیق)


مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش


رضایت مشتری 

2-4-1)تعریف رضایت مشتریان از دیدگاه مختلف 

2-4-2)  مدل ها ی اندازه گیری رضایت مشتری 

شکل2-1) روش های اندازه گیری رضایت مشتری(ملکی،1387 ،ص 27)

نمودار2-1) مدل کانو(ملکی و داربی ،1387،ص 28) 

  • ·        مزایای مدل کانو 
  • ·        2-4-2-2)مدل فورنل 
  • ·                 نمودار 2-2)ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد .(ملکی و داربی ،1387،ص 29) 
  • ·        2-4-2-3) مدل سروکوال 
  • ·        2-4-3)رضایت و وفاداری 
  • ·        2-4-4)جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری
  • ·                             نمودار 2-3) رابطة رضایت و رفتار خرید (دیویس- اسرامک  و سایرین،2007)
  • ·        شکل 2-2)حالت رابطة رضایت و وفاداری(الیور،1999)
  • ·        نمودار 2-4)رابطه بین رضایت و وفاداری (کاتلر و آرمسترانگ،1380)
  • ·               نمودار2-5) رابطة بین رضایتمندی و وفاداری مشتری از دیدگاه ساسر و همکارانش (سالاری ،1383،ص50)
  • ·        2-4-5) ­عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری
  • ·        نمودار2-6) مدل کلی رابطه رضایت کلی، رضایت از معامله ویژه و وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،2003)
  • ·        نمودار2-7) مدل رابطه جزئی رضایت از معامله ویزه، رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،2003)
  • ·        نمودار2-8) مدل رابطه تعدیل شده رضایت از معامله ویژه رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،2003)
  • ·        نمودار2-9) اثر سازگاری و رابطة رضایت – وفاداری (اُح و جانسون،2005)[1]
  • ·        2-4-6) کیفیت درک شده از سخت افزار
  • ·        2-5)کیفیت درک شده از عنصر تعالی
  • ·        2-5-1)خدمات قبل از فروش
  • ·        2-8)پیشینه تحقیق
  • ·        2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی
  • ·        2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی
  • ·        منابع فارسی
  • ·        ب) منابع غیر فارسی

رضایت مشتری

در جهان کنونی که امکان تولید انبوه کالا و خدمات، زمینه افزایش عرضه در مقایسه با تقاضا را فراهم آورده است، برای تولیدکنندگان راهی جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده و دیگر نمی توان حیطه بازار و عرضه را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد. تجربه نشان داده است، سازمان هایی که از منظر سنتی به مفاهیم مشتری، کالا، بازار، فروش، خرید، رقابت، تبلیغات، کیفیت و ... نگاه کرده و می کنند علاوه برکسب نکردن موفقیت، سرمایه های خود را هم ازدست داده اند. با ظهور اقتصاد رقابتی مفاهیمی چون مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، پایه و اساس کسب و کار تلقی شده و سازمانی که بدان بی توجه باشند از صحنه بازار حذف می شوند. 


خرید

برچسب ها : مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری , رضایت مشتری , مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری(فصل دوم تحقیق)

  • ۹۶/۰۹/۰۹
  • رضا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی