انلاین کده

انلاین کده, مرجع تخصصی فایل های علوم انسانی ,پایه , پزشکی, فنی مهندسی ,کتاب ، مقاله و جزوه ,طرح توجیهی

کلمات کلیدی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه های فکری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت زهکشی

بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش

بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

پاورپوینت معماری پایدار

گزارش کارورزی در روابط عمومی شهرداری

پاورپوینت اقلیم سرد و کوهستانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کانال‌های توزیع

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهمیت آموزش ریاضیات

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهمیت کیفیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روش تدریس

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کتاب الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودناتوان سازی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت و سبک های هویت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت

مبانی نظری وپیشینه تحقیق در مان با نوروفیدبک

دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم

دانلود پاورپوینت اقلیم شهرستان لاهیجان

دانلود پاورپوینت خانه سبز

پاورپوینت بیوگرافی و آثار دنیل لیبسکیند

دانلود پاورپوینت زندگینامه و آثار رنزو پیانو

پاورپوینت بیوگرافی مهندس هوشنگ سیحون و آثارش

  • ۰
  • ۰

پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته

برچسب ها : پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته , پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته , پروتکل , ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته

پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته
دسته: علوم انسانی
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 11 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 4

پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته


خرید

پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته


تعداد صفحه (B lotus 14): 4 صفحه


توضیحات:

در وهله اول، مشارکت‌کنندگان از اهداف کلی پژوهش اطلاع پیدا کردند و سپس از گرفتن بازخورد نسبت به اطلاعات ارائه شده و همچنین محرمانه‌ بودن اطلاعاتشان (عدم نیاز به ذکر نام در مقیاسها)، اطمینان کسب نمودند. در ادامه طی مراحل زیر اقدام گردید:

1. پیش‌آزمون تکلیف رایانه‌ای مربوط به ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته اجرا گردید. 2. با استفاده از روش لرنر و کلتنر (2001) به ایجاد هیجان منفی پرداخته شد. در این روش از مشارکت‌کننده خواسته می‌شود که الف) سه تا پنج رویداد در زندگی خویش ذکر کند که در آنها بیشترین میزان تنش و ناراحتی را تجربه کرده است و ب) از بین این موارد، آن موردی که شدت هیجان بیشتری نسبت به بقیه را دارد، در دو پاراگراف به نحوی توضیح دهد که مخاطب با خواندن آن مطلب، احساسی شبیه به او پیدا کند و ج) افکار منفی که در خصوص آن تجربه به ذهنشان خطور کرده بود را بنویسند.

در یک فراتحلیل، آنجی (2008) به این نتیجه رسید که این روش در مقایسه با روشهای دیگری همچون نمایش فیلم، پخش موسیقی، خواندن داستان و فیلمنامه در ایجاد هیجان، اندازه اثر بیشتری دارد، چرا که فرد بصورت مستقیم درگیر رخدادهای زندگی خویش می‌شود تا اینکه بخواهد هم‌ذات پنداری کند. در پژوهش‌های متعدد (از جمله رحیمی، 1391) نشان داده شده است که این روش در ایجاد هیجان اثربخش است. 3. مرحله دوم اجرای تکلیف رایانه‌ای مربوط به ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته صورت گرفت. 4. در ادامه، افراد به تکمیل بقیه ابزارهای پژوهش (شامل ابزارهای دلبستگی، خودکارآمدی اجتماعی، خودافشاسازی و راهکارهای تنظیم هیجان) پرداختند. 5. در نهایت، اهداف دقیق و اختصاصی پژوهش در اختیار مشارکت کنندگان قرار گرفت و به آنها علّت خلق منفی احتمالی‌شان توضیح داده شد و روشهایی به آنها پیشنهاد گردید که این خلق مدیریت گردد و به امور دیگر و ارتباطات بعدی سرایت نکند.


خرید

برچسب ها : پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته , پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته , پروتکل , ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته





سایر محصولات


پروتکل روانشناسی آموزش روش درمانی کاهش استرس بر پایه ذهن آگاهی



پروتکل رفتار درمانی دیالکتیک (DBT)


پروتکل راهبردهای شناختی بر اساس پی کیو 4 آر (PQ4R)


پروتکل جلسات آموزشی درمان فراشناختی (MCT)


پروتکل تکنیک های درمان شناختی رفتاری (CBT) به شیوه داتلیو


پروتکل آموزش مهارت رفتار جرات مندانه



پروتکل آموزش مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه بیش فعالی


پروتکل آموزش فرزند پروری مثبت به والدین

  • ۹۶/۰۹/۰۷
  • رضا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی